Trx training-προπόνηση με ιμάντες

TRX1

Η προπόνηση TRX είναι ένα νέο σύστημα προπόνησης, το οποίο ήρθε στη χώρα μας πριν από περίπου τρία χρόνια και έγινε πολύ δημοφιλές τόσο σε γυμναστές όσο και σε αθλούμενους.

 TRX (Total-Body Resistance Exercise) σημαίνει προπόνηση με αντιστάσεις για όλο το σώμα. Το σύστημα αυτό αναπτύχθηκε από έναν πρώην πεζοναύτη του Αμερικανικού Ναυτικού στις αρχές της δεκαετίας του 2000. Από τότε, έχει εξελιχθεί σε ένα σύστημα με το περιζήτητο όσο και πολύ απλό εξοπλισμό του, που περιλαμβάνει ελαστικούς ιμάντες με χερούλια, ώστε να εκτελεστούν αμέτρητοι συνδυασμοί ασκήσεων, που όλες εκμεταλλεύονται το βάρος του ίδιου του σώματος. Ακούγοντας την φράση «βάρος του σώματος» μπορεί πολλοί να κουνήσουν το κεφάλι τους, πιστεύοντας ότι δεν θα κάνουν αρκετή δουλειά με αυτό. Σας διαβεβαιώνουμε ότι αρκετοί από εσάς ζυγίζετε περισσότερο από όσο είστε σε θέση να σηκώσετε, οπότε έχετε ήδη επάνω σας όλο τον εξοπλισμό που χρειάζεστε για να γυμναστείτε!

Τα οφέλη του trx training

  • Παρέχει ρυθμιζόμενη αντίσταση ώστε να μπορείτε αν είστε αρχάριοι να ξεκινήσετε με ένα εύκολο επίπεδο αντίστασης και προοδευτικά να την αυξάνετε ώστε κάθε φορά να παρέχετε στο σώμα σας μια νέα πρόκληση.
  • Γυμνάζει τον κορμό σε κάθε κίνηση. Το σύστημα βελτιώνει πολύ την ισορροπία και τον συντονισμό των μυών λόγω της συνεχούς αστάθειας που αναγκάζει το σώμα διαρκώς να βρίσκει την ισορροπία του, ενεργοποιώντας έτσι όλους τους μυες του κορμού στη διαδικασία
  • Ενεργοποίηση όλων των μυϊκών ομάδων μέσω μιας μεγάλης ποικιλίας ασκήσεων και συνδυασμών.
  • Αύξηση στο ρυθμό μεταβολισμού του σώματος.
  • Αναπτύσσει βασικές σωματικές λειτουργίες όπως δύναμη, αντοχή, ισορροπία, ευλυγισία, ιδιοδεκτικότητα.
  • Μπορεί να λειτουργήσει ως μέσο αποκατάστασης σε περιπτώσεις τραυματισμών ποδοκνημικής (στραμπούληγμα) και γονάτων.

Συμπληρωματικά όργανα στην προπόνηση: bosu balls, kettlebells, bands, medicine balls, training ladder etc.