Pilates

13933067_1393737127309209_1985974437_n

Τι είναι το pilates;

Η μεθοδος Πιλάτες αποτελει ένα προγραμμα φυσικης και θεραπευτικης αγωγης βασισμενο στην κινηση του ανθρωπινου σωματος. Είναι μια ολοκληρωμενη μεθοδος γυμναστικης που περιλαμβανει κινησεις από πολεμικες τεχνες, χορο, ενοργανη γυμναστικη, κολυμβηση, καταδυσεις, σκι και μποξ. Η ιστορια του πιλατες ξεκιναει εδώ και 100 χρόνια από τον Τζοζεφ Χιουμπερτους Πιλατες (1880-1967). Η αρχικη του ονομασια ητανε ‘’Ελεγχολογια’’ ή ‘’Η Τέχνη του Ελεγχου΄΄ ,αλλα αργοτερα εγινε γνωστη ως Πιλατες προς τιμην του εμπνευστη και δημιουργου της

Ποια είναι τα οφέλη του Πιλατες;

Με την εκτελεση μιας οργανωμενης σειρας ασκησεων Πιλατες που γυμναζουν ολο το σωμα από την κορυφη εως τα πελματα θα καταφερετε να:

  •  Βελτιωσετε την σταση του σωματος
  •  Μειωσετε τις συνηθειες της κακης σωματικης στασης
  •  Δυναμωσετε το μυοσκελετικο σας συστημα
  • Αυξησετε την ευλυγισια σας
  • Ανακτησετε την ισορροπια σας και να ενισχυσετε τον συντονισμο των κινησεων σας
  • Ανακουφισετε την ενταση και τους πονους στην μεση, γονατα, αυχενα και ωμους
  • Κινητοποιησετε την σπονδυλικη σας στηλη
  •  Αποβαλλετε τις τοξινες του σωματος
  • Αυξησετε την κυκλοφορικη και καρδειαγγειακη δυναμη

Ποιες είναι οι βασικες αρχες του Πιλατες;

Η φιλοσοφια της μεθοδου Πιλατες είναι βασισμενη σε εξι βασικες αρχες που σαν στοχο εχουν να βελτιωσουν την ποιοτητα της ασκησης.

  • Αναπνοη
  • Αυτοσυγκεντρωση
  • Έλεγχος
  • Κέντρο
  • Ροή
  • Ακριβεια

Σε ποιους απευθυνεται το Πιλατες

Το Πιλατες απευθυνεται σε ολους. Δεν εχει σχεση το φυλο, η ηλικια, η φυσικη κατασταση γιατι η μεγαλη ποικιλια των ασκησεων μπορει να προσαρμοστει σε κάθε περισταση. Η μεθοδος Πιλατες είναι ευεργετικη για ολους εκεινους που αντιμετωπιζουν προβληματα λογω του συγχρονου τροπου ζωης. Συνισταται ανεπιφυλικτα σε ατομα που πασχουν από μυοσκελετικους τραυματισμους, οστεοπορωση, αρθριτιδα, πονους στην μεση, στον αυχενα καθως σε εγκυους και γυναικες που διανυουν την περιοδο της λοχιας. Ο Τζοζεφ Πιλατες χαρακτηριζε την μεθοδο του ΄΄ηπια για εγκυους, ασφαλη για υπερηλικες και δυναμικη για αθλητες και χορευτες’’ θελοντας να δειξει την προσαρμοστικοτητα των ασκησεων σε κάθε κατηγορια αθλούμενων.

Όργανα pilates στα ομαδικά τμήματα 

  • mini ball
  • ring
  • bands
  • gymstick
  • foam roller
  • fitball
  • mini weights