Αρχεία μήνα Μάιος 2017

Abs & legs class

abs legs poster1

Tο μάθημα που αγαπάτε τόσο επιστρέφει και πάλι από 23 Μαΐου έως μέσα Ιουλίου. 40λεπτο καρδιοαναπνευστικό πρόγραμμα με έντονο το κομμάτι αντοχής στη δύναμη που περιλαμβάνει ασκήσεις κορμού και ποδιών. Όπως μας πληροφορεί και το όνομα του μαθήματος Abs=abdmoninals=κοιλιακοί και Legs=πόδια οι κυρίαρχες μυικές ομάδες θα είναι αυτές των ποδιών και του κοιλιακού τοιχώματος χρησιμοποιώντας σε κάθε μάθημα διαφορετικό εξοπλισμό ώστε να πετύχουμε τα μέγιστα αποτελέσματα. Ο εξοπλισμός του Abs & Legs περιλαμβάνει τα εξής: αλτήρες 1-2-3-4-5kg, medicine balls 1-2-3-5kg , kettlebells 3-4-5 kg, λάστιχα διαφόρων αντιστάσεων, μπάλες τύπου bosu & pilates fitballs, step, training bands & training ladders...

Περισσότερα...

Pre-workout & post-workout snacks

14f3f6f6a6b4f86594359ba090ad1ee7

Περισσότερα...

Pilates bands flow

55e3a3de66d462f5b9ba28a227e39e78

Περισσότερα...

Pilates props revision

props1

Στο Studio Εναλλακτικής Εκγύμνασης χρησιμοποιούμε όλα τα Pilates props όπως: mini ball, flex bands, foam roller, fitball, ring, gymstick, blocks. Τον Μάιο όλα τα τμήματα έχουν ολοκληρώσει το μεγαλύτερο μέρος του basic & intermediate ασκησιολογίου γιαυτό σε κάθε μάθημα το ασκησιολόγιο θα είναι περισσότερο συνδυαστικό, με ένα ή και δυο props και ασκήσεις σε ζευγάρια.

Pilates classes: Δευτέρα 18.00-18.50, Τρίτη 10.00-10.50, Τετάρτη 18.00-18.50, Πέμπτη 10.00-10.50 & 18.00-18.50 

Περισσότερα...

Ποσό σημαντικός είναι ο χρόνος κατανάλωσης ενός γεύματος στην εμφάνιση καρδιαγγειακών;

paizei-rolo-o-xronos-katanalosis-enos-geymatos-stin-emfanisi-kardiaggeiakon_15113_XLΠόσες φορές έχουμε αναρωτηθεί αν πρέπει να τρώμε νωρίς ή αργά το βράδυ; Πόσες φορές επίσης δεν παραλείψαμε ένα γεύμα και επιλέξαμε να φάμε κάτι πρόχειρο; Οι διατροφικές συνήθειες που υιοθετούμε στην καθημερινότητά μας (είδος, συχνότητα, χρονική στιγμή κατανάλωσης γευμάτων) παίζουν σίγουρα σημαντικό ρόλο στη διαχείριση του σωματικού μας βάρους...

Περισσότερα...