Αρχεία μήνα Μάρτιος 2017

Αλλάζει η δομή του σώματος και πώς;

511b14dba6bae090a0a769a512fca526Τι είδους άσκηση πρέπει να κάνω για χάσω βάρος, για να αυξήσω την ευλυγισία μου, να δυναμώσω το μυικό σύστημα και την μυική μάζα; Αυτές είναι συχνές ερωτήσεις που δέχονται όλοι οι γυμναστές και προπονητές από νέους και παλιούς αθλούμενους. Αρχικά πρέπει να κατανοήσουμε το σωματότυπο του αθλουμένου, το επίπεδο της φυσικής του κατάστασης, το ιατρικό ιστορικό και τον στόχο ώστε να σχεδιαστεί ένα σωστά δομημένο πρόγραμμα άσκησης.

Το επόμενο βήμα...

Περισσότερα...

Διατάσεις:Που, πότε, γιατί;

stogiatrodiataseis

Αν είστε από τους τύπους που βαριούνται ή βιάζονται να κάνουν διατάσεις στην αρχή και κυρίως στο τέλος μιας προπόνησης μάλλον δεν έχει καταλάβει τι σας προσφέρουν και γιατί είναι τόσο απαραίτητες. Πατήστε στην εικόνα για μεταφορά στο άρθρο όπου μπορείτε να ενημερωθείτε για το τι είναι οι διατάσεις ή αλλιώς stretching, πότε και πόση διάρκεια πρέπει να έχουν, ποια η σπουδαιότητας τους καθώς και μια σειρά βασικών διατατικών ασκήσεων.

Επιγραμματικά...

Περισσότερα...

Νέος στο Pilates;

Αν μόλις ξεκινήσατε σε ένα ομαδικό τμήμα pilates ή σκέφτεστε να ξεκινήσετε και σας ακούγονται »κινέζικα» όλοι αυτοί οι όροι μέσα στο μάθημα, ρίξτε μια ματιά στις παρακάτω ασκήσεις με τις ονομασίες τους ώστε να είστε καλά διαβασμένοι στο επόμενο μάθημα!

3f255e10958bfcae398f0d4e26b120f8

Περισσότερα...