Αρχεία μήνα Ιούνιος 2016

Μαθήματα τον Ιούλιο-Πότε κλείνει το See Studio;

july_035

Τα μαθήματα συνεχίζονται κανονικά μέχρι τις 14 Ιουλίου 2016 και μετά  θα σας αφήσουμε να ξεκουραστείτε και γεμίσετε μπαταρίες σε παραλίες, νησιά ή ορεινούς προορισμούς χωρίς να ξεχνάτε την άσκηση ακόμη και στις διακοπές! Για οποιαδήποτε αλλαγή στο πρόγραμμα θα ενημερωθείτε άμεσα. Τον Ιούλιο η μηνιαία συνδρομή για όσους συμμετέχουν σε ομαδικά προγράμματα θα είναι η μισή ενώ τα ιδιαίτερα μαθήματα συνεχίζουν στο ίδιο μοτίβο.

Παρακαλείσθε να ενημερ...

Περισσότερα...

Φάκελος: Γόνατο-Level I

20a621bc92ea2a69e177ef6d4fb1175c

1 Quad Sets: Τοποθετήστε ένα μαξιλάρι κατά μήκος και κάτω από το γόνατο. Τραβήξτε τα δάχτυλα των ποδιών σας προς τα πίσω και σπρώξτε το πόδι σας προς τα κάτω για να πιέσετε το μαξιλάρι. Κρατήστε αυτή τη στάση για 10 δευτερόλεπτα και επαναλάβετε την άσκηση μέχρι και 20 φορές. Θα πρέπει να αισθάνεστε το μηρό και τους γλουτούς σας να ασκούνται κατά τη διάρκεια αυτής της άσκησης. Ξεκινήστε με μέτρια προσπάθεια και στη συνέχεια  αυξήστε σταδιακά την προσπάθειά σας. Αυτή η άσκηση μπορεί να γίνει σε οριζόντια θέση, όπως φαίνεται, σε μια καρέκλα ή σε όρθια στάση με την πλάτη σας σε επαφή με ένα τοίχο...

Περισσότερα...

Γυμνάστε όλο το σώμα με ένα λάστιχο

85445b2ae2956f93b54ea242ed0858b5

Συνολική ενδυνάμωση σώματος χρησιμοποιώντας μόνο ένα λάστιχο. 3 σετ ασκήσεων που κάθε ένα σετ (circuit) γίνεται 3 φορές και περιλαμβάνει 10 με 15 επαναλήψεις ανάλογα το επίπεδο σας και φυσικά την αντίσταση του λάστιχου που έχετε επιλέξει. Καλή προπόνηση!

Περισσότερα...