Αρχεία μήνα Νοέμβριος 2015

Yoga sequence: απελευθερώστε τους ώμους & τα ισχία σας

205c64cf6bf1dc9c5e8e678a44349204

Μια εύκολη ακολουθία από asanas (στάσεις της γιόγκα) για να ανοίξετε κ να ξεμπλοκάρετε τις αρθρώσεις των ώμων & των ισχίων σας. Ξεκινήστε με 10 λεπτά εξάσκησης Sun salutation και μετά δοκιμάστε τις παραπάνω ασκήσεις ο καθένας στο επίπεδο που μπορεί. Μην πιέζετε υπερβολικά το σώμα σας.

Περισσότερα...

Trx pilates workout

filename-img-6240-jpg

 

Ένα βίντεο με ασκήσεις pilates που εκτελούνται με την βοήθεια του ιμάντα του Trx. Έμφαση στον έλεγχο του powerhouse (κέντρο κοιλιακού τοιχώματος), αναπνοή & συντονισμός στο πάνω και κάτω μέρος του σώματος. (πατήστε στην εικόνα για μεταφορά στο βίντεο)

Περισσότερα...

4 ασκήσεις για να τονώσετε το εσωτερικό των μηρών σας

c6d872b9e1989ad317cb685304326915

Περισσότερα...

7 εύκολες ασκήσεις για δυνατά & σφιχτά πόδια

4dd5c2fa2b4bca1dd422ada839c3f1b6

Περισσότερα...

Πρωινή yoga! Ξυπνήστε την πλάτη & ενεργοποιήστε τα ισχία

DSC00320

Περισσότερα...

Προστατεύστε τη μέση σας όχι μόνο στο γυμναστήριο

back-pain-660

Πέντε καθημερινές συνήθειες που απειλούν τη μέση μας. Διαβάστε σχετικά με τη σωστή στάση του σώματος μας στις καθημερινές δραστηριότητες ώστε να αποφύγουμε τραυματισμούς ή μυικούς πόνους.

Περισσότερα...

Τα βότανα του χείμωνα

16451851_herbsadynatisma.limghandler

 

Προστατευόμαστε ενάντια στις χειμωνιάτικες ιώσεις χρησιμοποιώντας το φαρμακείο της φύσης. Μαθαίνουμε ποια βότανα μας βοηθούν στο συνάχι, στο βήχα, στον πονοκέφαλο, στον πυρετό και στους μυϊκούς πόνους. Βότανα όπως η λεβάντα, το φασκόμηλο, το τζιντζερ, η μαντζουράνα, ο ζαμπούκος θα σας είναι γνωστά αλλά διαβάστε πιο λεπτομερώς τα οφέλη αλλά και τις οδηγίες χρήσεις τους.

 

Περισσότερα...