Αρχεία μήνα Σεπτέμβριος 2015

5 εύκολες & γρήγορες ασκήσεις για να τονώσετε τους μύες των χεριών

Α. Κωπηλατική άσκηση με βαράκια 2kg σε θέση ημικαθίσματος


Bent-Over-Row

Β. Βυθίσεις τρικεφάλων. Αν θέλετε να κάνετε την άσκηση πιο ασφαλής & λίγο πιο εύκολη πατήστε στο έδαφος με λυγισμένα πόδια ανοιχτά όσο το άνοιγμα της λεκάνης σας.

Tricep-Dips

 

 

Γ. Πλαϊνή σανίδα με αγκώνα στο έδαφος.

Side-Elbow-Plank

 

 

Δ. Άσκηση superman.

Superman

 

Ε. Push-up. Ευκολότερη παραλλαγή με τα γόνατα λυγισμένα στο πάτωμα.

Push-Up

Περισσότερα...

Ενδυνάμωση μηρών στο Refomer Pilates Half-trapeze

reformer lunge

 

Α. Backward lunge με προοδευτική αυξανόμενη επιβάρυνση. Ενδυνάμωση δικεφάλων μηριαίων, γλουτιαίων & τετρακέφαλων μυών.

 

shoulder bridge

 

 

Β. Shoulder bridge για ενδυνάμωση δικέφαλων μηριαίων, γλουτιαίων & γαστροκνημίων μυών.

 

Περισσότερα...

Έναρξη μαθημάτων

41ee1999a48a04e8_Yogamat

Επίσημη πρώτη σήμερα!!! Με λαχτάρα, ενθουσιασμό & λίγο άγχος (πάντα δημιουργικό) ξεκινάμε τη νέα σεζόν. Εύχομαι καλή αρχή σε όλους τους αθλούμενους παλιούς και καινούριους!Ελπίζουμε να σας μεταδώσουμε την αγάπη μας για την άσκηση & να υιοθετήσετε και εσείς την άσκηση ως τρόπο ζωής!Ότι και αν επιλέξετε να κάνετε, όπου και αν επιλέξετε να αθληθείτε, διαλέξτε κάτι που σας ευχαριστεί, ταιριάζει στις ανάγκες του σώματος σας & βελτιώνει τη φυσική σας κατάσταση...

Περισσότερα...

10 Αντικαρκινικές τροφές

16926755_brocolli.limghandler

Δεν υπάρχουν μαγικές λύσεις στην προστασία από τον καρκίνο. Μια διατροφή, όμως, πλούσια σε τροφές με αντικαρκινική δράση θα μπορούσε ίσως να θωρακίσει τον οργανισμό απέναντι στις διάφορες μορφές της ασθένειας. 10 τροφές που ξέρουμε όλοι και εύκολα μπορούμε να τις εντάξουμε ακόμη πιο συχνά στην καθημερινή μας διατροφή. Ο λόγος για την ντομάτα, το μπρόκολο, το ελαιόλαδο, το πράσινο τσάι και άλλες καθημερινές τροφές. Διαβάστε πιο αναλυτικά για το καθένα ξεχωριστά. (Πατήστε πάνω στην εικόνα για να μεταφερθείτε στο άρθρο)...

Περισσότερα...